WYMIANA TOWARU
1.Na wymianę towaru masz 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Możesz skontaktować się z nami na dwa sposoby:
napisać do nas na adres:
FIRMA HANDLOWA ANDRZEJ MORAWSKI
Dział Zwrotów i Reklamacji
ul. Latoszki 10
02-998 Warszawa
napisać do nas na adres mailowy: kontakt@sortbin24.pl
2.Zapakuj dokładnie wymieniany towar i wyślij na adres:
FIRMA HANDLOWA ANDRZEJ MORAWSKI
Dział Zwrotów i Reklamacji
ul. Latoszki 10
02-998 Warszawa
Masz na to kolejne 14 dni. Przesyłkę musisz nadać na swój koszt. Nie odbieramy paczek wysłanych na nasz koszt!
- Pamiętaj, że wymieniany towar musi być:
 nieużywany,
 w swoim oryginalnym opakowaniu.
 Uwaga! Uszkodzony lub niekompletny towar nie podlega wymianie i zostanie odesłany do Kupującego na jego koszt.
- Jeśli produkt, na który dokonujesz zamiany jest droższy od towaru wymienianego, prosimy o przelanie różnicy w cenie na nasze konto:
 ING Bank Śląski: 48 1050 1298 1000 0023 0308 4145
 FIRMA HANDLOWA ANDRZEJ MORAWSKI
 UL. T. BRZOZY 64
 44-213 RYBNIK
- Jeśli produkt, na który dokonujesz zamiany jest tańszy od towaru wymienianego oczywiście zwrócimy Ci różnicę. W formularzu zwrotu podaj numer konta, na który mamy ją przelać.
PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
1.Rozmyśliłeś się? Chcesz zwrócić towar? Daj nam znać! Możesz odstąpić od umowy w terminie 14 dni od daty otrzymania towaru bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy musisz poinformować nas o tym, przesyłając nam jednoznaczne oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Możesz na przykład:
napisać do nas na adres:
FIRMA HANDLOWA ANDRZEJ MORAWSKI
Dział Zwrotów i Reklamacji
ul. Latoszki 10
02-998 Warszawa
napisać do nas na adres mailowy: kontakt@sortbin24.pl
Pamiętaj! Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy wysłać oświadczenie przed upływem 14 dni od daty otrzymania towaru!
2.Zapakuj dokładnie zwracany towar i wyślij na adres:
FIRMA HANDLOWA ANDRZEJ MORAWSKI
Dział Zwrotów i Reklamacji
ul. Latoszki 10
02-998 Warszawa
Masz na to kolejne 14 dni. Przesyłkę musisz nadać na swój koszt, nie odbieramy paczek wysłanych na nasz koszt.
- Pamiętaj, że odstępując od umowy towar musi być:
 nieużywany,
 w swoim oryginalnym opakowaniu.
 Uwaga! Uszkodzony lub niekompletny towar nie podlega wymianie ani możliwości odstąpienia od umowy i zostanie odesłany do Kupującego na jego koszt.
- Maksymalnie do 14 dni od chwili, w której dostaniemy od Ciebie przesyłkę, prześlemy pieniądze do Ciebie. Zwrócimy Ci wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty pierwotnej wysyłki (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Ciebie sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas).
Informacje na temat Twojego prawa do odstąpienia od umowy znajdziesz również w Regulaminie.
Wzór formularza do odstąpienia od umowy
REKLAMACJE
- Zauważyłeś wadę towaru? Daj znam znać! Odpowiadamy z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania towaru konsumentowi.
- Reklamacja nie obejmuje działania produktu wynikających z jego złego użytkowania.
Poniżej znajdziesz instrukcję reklamacji krok po kroku.
ZŁOŻENIE REKLAMACJI KROK PO KROKU
- Aby złożyć reklamacje możesz na przykład:
 napisać do nas na adres:
 FIRMA HANDLOWA ANDRZEJ MORAWSKI
 Dział Zwrotów i Reklamacji
 ul. Latoszki 10
 02-998 Warszawa
 napisać do nas na adres mailowy: kontakt@sortbin24.pl
 Pamiętaj, żeby opisać nam zauważoną wadę i określić swoje żądania przewidziane w ramach reklamacji. Możesz wybrać jedną z poniższych opcji:
 wymiany produktów na nowe,
 naprawy produktu,
 obniżenia ceny,
 odstąpienia od umowy – o ile wada jest istotna.
- Zapakuj dokładnie reklamowany towar i wyślij na adres:
 FIRMA HANDLOWA ANDRZEJ MORAWSKI
 Dział Zwrotów i Reklamacji
 ul. Latoszki 10
 02-998 Warszawa
 Przesyłkę musisz nadać na swój koszt, nie odbieramy paczek wysłanych na nasz koszt. W przypadku uznania reklamacji zwrócimy Ci koszty wysyłki.
- Informację dotyczącą rozpatrzenia Twojej reklamacji prześlemy na podany przez Ciebie adres pocztowy lub adres e-mail do 14 dni od daty otrzymania go.
Informacje na temat reklamacji znajdziesz również w Regulaminie.
